vineri, 10 februarie 2012

Egg 'n Bacon

.... sau ceva simplu, rapid, gustos, o bomba de calorii...

Cautand poze haioase pentru intarirea bunei dispozitii am descoperit o poza interesanta care mi-a lasat instant gura apa. Era vorba despre niste muffins facute cu bacon si ou, in hartie pentru muffins, ceva ce parea extrem de gustos. Am promis ca le fac sambata la micul dejun dar nu m-am putut abtine :D

Asa ca am incercat si iata ce a iesit:                                
Ingrediente:

  • 10 felii bacon (cu cat e mai subtire cu atat iese mai crispy) 
  • 8 oua
  • 50 gr branza (eu am folosit resturile de telemea si de branza de burduf din frigider)
  • 50 gr crema branza (tot ramasita din frigider)
  • cateva fire de chivas
Portii: 8
Timp: 30 min
Cost: aproximativ 10 lei (depinde la ce pret gasiti baconul)
      Minunatia asta am facut-o in tava de muffins. A taiat doua felii de bacon in patrate si am acoperit fundul formelor de muffins.

                       
       Apoi am asezat pe margine cate o felie de bacon.

      Razalim branza pe razatoarea mica si asezam in fiecare forma, iar deasupra punem un "mot" de branza de burduf.
       La final, spargem cate un ou si dam la cuptor.

   





        
     Cand oul este alb, iar baconul rumenit, scoatem tava din cuptor, desfacem cu grija fiecare bunatate din forma ei, si cat e calda adaugam o bucatica de crema de branza si cateva firicele de chivas pe fiecare. 
     Chivas (nu Regal, cum zice Andrea:P ) mai este denumita si arpagic, si e inrudita cu ceapa. Are coada verde mult mai subtire si e buna la condimentat mancarea sau la decorarea ei. Revin cu explicatii cat de curand.

                  
    Pofta buna si sa nu carecumva sa nu le incercati!

P.S.: Nu uitati sa lasati formele la inmuiat vreo 2 zile ca se cam prinde baconul:P
      

2 comentarii:

  1. hmm, foarte fain, dar ce zici sa iti cumperi niste forme de muffins de silicon si sa faci in ele.
    1) is mai bune decat alea de hartie ca nu se inmoaie de la bacon
    2) super reutilizabile
    si da... marele 3) nu mai tre sa freci tava pana ti se face rau.... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. M-am tot gandit si eu la niste forme de silicon, si am sa si caut. Dar trebuie o forma cu cat mai multe locuri, caci la cat sunt de buneee....:)

    RăspundețiȘtergere